Burger House élete

Burger House élete

Mission: Impossible - Agent McDonald's

2016. március 06. - BH Péter

Mi van? Meki? Te? Hülye vagy kedves Péter, itten melózni is kell majd, nem csak páváskodni a főnöki karosszékből... 
Ja, hogy te nem olyan srác vagy? Nem esik le a karikagyűrű az ujjadról? De akkor is, te nem vagy normális, ez nem olyan, mint amikor beállsz  melózni a saját üzletedbe, itt fiatal gyerekek fognak ugráltatni, bírni fogod te azt?

Hasonló beszélgetések folytak le a barátaimmal, akik egyben roppantul egyetértettek. Ez hülye.

De én tanulni akartam. Mit tanulhat egy kézműves burgerező tulajdonosa egy világméretű franchiseban? Rendszerezettséget, profizmust, csapatmunkát, illetve át akartam élni újra azt, hogy milyen alkalmazottként dolgozni minden nap egy márka sikeréért. Csak olyat követelhetek a kollegáimtól, amit én magam is meg tudok csinálni.
Oké, jó vagyok a konyhában, kedves a vendégekkel, tényleg nem esik le a gyűrű  az ujjamról, ha a szemetet kell összeszedni, de milyen ezt nap mint nap csinálni egy profi rendszerben?

Kicsit elakadtam, mert jóval előbb szerettem volna ezt megírni, most már össze kell szednem az emlékeimet. Ezért nem csak dumálni kell, hanem megis kell tenni amit ígérsz :)

Szóval, megvan az elhatározás, önéletrajz, motivációs levél és minden bátorságomat összeszedve!!! ( tiszta ideg voltam:) ) életemben először beadtam valahová, jelen esetben a békási mekibe a jelentkezésem. Kijött egy fehér inges srác, dumált velem egy kicsit, majd lekoptatott, "majd hívunk". Ááááááááááááááá!
"nem az a ciki, hogy elmentem a mekibe dolgozni, hanem hogy elsőre nem vettek fel" Azóta is sírva röhögök ezen és az egyik kedvenc mondásom...


Szóval elzavartak. Hívom egy barátomat aki szintén étteremtulaj, ( már tudta hogy jelentkezek ), mondom neki, hogy mi történt, röhög, hogy te hülye. Motivációs levél, mi? Mert azt sokan írnak a mekibe, te nagyon okos! upps vazze, tépem össze, megyek akkor  a következőbe.
Beadom, átveszi egy srác, indulok haza, csörög a telefonom, hív a leendő főnököm :)  Jól indit, miért volt ilyen sok munkahelyed? Meglepődök, 3 munkahely 19 év alatt soknak számít? Huuu, bocsánat elnézte, jön a válasz, természetesen nem az, mikor tudok bejönni?
Pár nap múlva bent, személyzetis meghallgat, szimpatikus kedves nő. Egyébként a fenti kis poénos megjegyzésen kívül az étteremvezetőre sem lehet egy rossz szavam sem. Munkát ajánlanak, mikor tudok kezdeni, megbeszéljük, jövő héten hajrá!
Első nap megjelenek, ruhaosztás ( véletlenül sincs a méretemben naci, kapok jó kis műszálas mekis pólót :) és az imádott baseball sapkámat :)

img_1619.JPG

És most szemét leszek.

Mert folyt.köv. ti kis kíváncsiak :) Ugye nem gondoltátok, hogy kihagyom azt a ziccert, hogy még egyszer vissza kelljen jönni a teljes storyért?
 I'm lovin it :))))

A bejegyzés trackback címe:

https://burgerhouse.blog.hu/api/trackback/id/tr847734688

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása